zondag 25 juli 2010

Macro dag



Gisteren met een groep macrofielen op stap geweest.
In de natuurtuin in Bergeijk was een hoop te zien. Heel veel verschillende vlinders en allerlei insecten. Een lust voor macro liefhebbers...
Ik wil jullie een paar fotootjes laten zien. Binnenkort zet ik er nog veel meer op mijn website...

Foto's:
Een Distelvlinder op een Zonnehoed
Een Koninginnenpage
Een stinkwants op de Papaver
En een Sabelprinkhaan

Misschien hebben deze foto's helemaal niets met ons ELF-clubje te maken, maar misschien kunnen en een keer een macro dagje organiseren???

2 opmerkingen:

Marcel zei

Erg mooie macro's hoor! Vooral die 2de met die vlinder is mooi! Grote scherpte-diepte heb je er ook nog in! Ik ga graag eens een keer mee om oko eens zoiets voor elkaar te krijgen!

Ps. Is die vlinder ook hoofdzakelijk echt een beetje geel van kleur?

Karin Gottlieb zei

Hoi Marcel,
De Koningspage is wit en heeft net wat minder tekening op zijn vleugels. De Koninginnepage, die ik hier laat zien, is gelig. Ik had deze nog nooit in het echt gezien. Was dus een hele leuke verrassing dat ik deze ook kon vastleggen.
Leni heeft ook al laten weten een keertje mee op macro jacht wil. Ik zal wel eens een mailtje rondsturen.
Gr KArin