maandag 23 januari 2012

Graffiti tunnel


De tunnel onder de A2 tussen Liempde en Boxtel heb ik al verschillende keren gebruik als locatie voor foto shoots. Deze foto's van mijn dochter Annelie heb ik gemaakt op 9 okt, vorig jaar. Op dat moment waren er verschillende mensen met een Graffiti wedstrijd aan de gang. De muur waar Annelie tegenaan staat is nu niets meer van terug te vinden. Een week later kwam ik daar met een mannelijk model. Helaas kon ik toen geen foto's maken tegen de Graffiti muren. De wedstrijd was weer in volle gang, met nog veel meer deelnemers dan de week ervoor.   




2 opmerkingen:

Frans Roefs zei

Heel leuke locatie voor photoshoots. Er staat wel vaak een forse westenwind. Foto 2 van je dochter vind ik het meest geslaagd. Die is gewoon expressief/speels. Dat speelse en gevoel voor sfeer en originaliteit vind ik trouwens vaak bij jouw foto's Karin.
Heb je geflitst of een statief gebruikt? Midden onder de tunnel is er natuurlijk weinig licht.

Karin Gottlieb zei

De foto's van mijn dochter zijn niet geflits en ik heb ook geen statief gebruikt. Deze kunstwerken zaten aan de uiteinde van de tunnel, je stond dus eigenlijk gewoon buiten, en het was een stralende dag. Geen last van wind en vol op licht. In het midden van de tunnel is dat natuurlijk anders, dan heb je veel minder licht.